fredag 28 januari 2011

Bara glass kan svalka oss nu!

Idag ar det den 16 december 2010. Känns bra med tanke på att det att julafton om en vecka imorgon. Piff och Puff (lite jultouch) jobbar just nu. Det var lite mansgöra tydligen, inget för mig :) Men det gör inget, fick lite egen-tid inne i hålan Northampton istället.
När jag körde in till stan förut så var det 37 grader i bilen i skuggan, och då har vi ingen AC i bilen ;) Det fanns bara glass i mitt huvud just då, det enda som skulle kunna svalka mig. Så efter internetcafé besöket så åkte jag direkt till IGA som kan jämföras med vårt svenska ICA och köpte två liter Caramel Toffeé Crunch! Det kommer att gillas där hemma tänkte jag :)
Fick iväg mina 21 julkort idag också. Det tog ungefär 3,5 timmar att skriva alla kort så personliga och detaljrika som möjligt. Hoppas att dom kommer fram nu innan jul!
För övrigt så tog min syster Caroline körkort igår! Grattis till dej, är stolt storasyster! Nu fattas bara att köra på vänstersidan i Australien också :) Man vänjer sig väldigt snabb, tror att det kan bli svårare att vänja tillbaka sedan efter ett två år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar