fredag 1 april 2011

IKEA - a taste of Sweden

I - Intressant inredning
K - Kanongott kak
E - Elegant elektronik
A - Ahlgrens bilar!

Vi korde en heldag pa var svenska stolthet for nagra veckor sen! Sjalvaste IKEA. Man mar bra i sjalen nar man staller sig i rulltrappan till ingangen och ser alla svenska namn pa alla produkter. Kottbullar och lingonsylt blir man helt lyrisk av och inte tala om vilken karlek som bultade genom mitt hjarta nar jag smakade min Frodinge prinsesstarta! Rakmacka, mandeltarta, kanelbullar och kexchoklad! You name it!

Jag och Janette
 Linnea var superglad!
 Och nojd med maten ;)
 Kanelbullen var efterlangtad!
 Magiskt god!
 Blir nastan tarogd!
 Skamtar ni?!
 Frodinges Jordgubbstarta! Jag smalter!
Det ar den gamla loggan ocksa.
Linnea kopte lite allt mojligt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar