måndag 28 mars 2011

Fashion!

Jisses!
I forrgar gjorde jag inte bara en dum sak, utan tre! Sjalv mar jag prima, men det gor inte mitt bankkonto. Men jag var faktiskt bara tvungen att kopa dessa underbara saker. Dom bad mig att kopa det. Borjar lata som nagon som har ett beroende av shopping. Men jag var faktiskt i behov av allt. Faktiskt.

Mina flippflopp gick ju sonder i Brisbane sedan overanvandning! Sa det blev ett par nya Rusty's vita med metallmarke och supermjuk botten. Toppen!
Mitt andra fynd var nagot efterlangtat. En ny bikini! Har inte kopt nagon sen i Thailand, och det var en helt perfekt BillaBongBikini! Melerade grona och turkosa toner pa en vit bakrund med lite stank av gammelrosa har och dar! Modellen kanns 50-tal! 30% rabatt dessutom! Sen har jag faktiskt letat efter en vit och ljusrosa blommig klanning med dragkedja och svarta detaljer pa rea! Joda! ;) Kunde inte motsta den! Sa nu sitter jag gladeligen och ater nudlar och dricker vatten en vecka till. Jag alskar mitt liv.

Efter en dag i alla butiker, sma som stora sa kan jag redan nu beratta hur modet i sommar kommer att se ut! Jag sager bara en sak! Blommigt, blommigt och ater blommigt! Det ar superhett! Sedan sager jag att jeanstyget kan anvandas pa samtliga plagg. Garna ljust! Ett par korta jeansshorts ar ett maste att inforskaffa. Mycket farg och monster i allmannhet! Neon och mint! Och inte att forglomma det eviga monstret leopard, som inte riktigt vill lamna rampljuset. Sedan kan jag meddela att magtrojan slar tillbaka. Sa 2011! Men allt det har visste ni sakert, sa jag kan lika garna sluta leka modebloggerska nu. Ciao!

Yes, glom inte det!
Summer lovi'n!
Bara live it!
Min nya kibini!
Flower power!
En helt vanlig dag i Surfers!
Hard Rock Cafe!
Wow!
Me like ;)
Den basta starten pa dagen!
Visst gillar vi palmer mitt i rondellen ?
Eller hur ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar