onsdag 2 mars 2011

I just came to say HELLO!

Alskar den laten! Och all annan party musik som bara studsar ut ur radion pa internetcafet som jag just nu sitter pa. Och det roliga ar att jag har betalat for en halvtimme, men har snart suttit har i en och en halv timme och sen nar jag ar klar ar det bara att ga. Hoppas jag.


Idag jobbade jag och min lilla italierare vid namn Matteo hart pa Cafe Baroque! Gillar't nar jag far exprimentera med nya muffinssmaker och kak-kombinationer! Och laga lite gott kak! Allt fran skaldjurspasta och rumpsteak till ceasarsallad och varma sandwich's! I'm lovi'n it!


Tog en boost smoothie ala 'watermelon and passion' nu efter jobbet for det var sa otroligt varmt idag ska ni veta, hela 37 grader, men det kanns som +45 bara for att det ar sa himla fuktigt i den har delen av landet. Men vi klagar inte. Nej.


Hur mar ni dar hemma egentligen?
Pussas mycket och glom inte att krama varandra lite oftare! Viktigt for sjalen!
Nu ska jag kila tillbaka till hostelet och krypa upp (!) i vaningssangen (som inte har nagon stege!) Sa forestall er mig hur jag bar mig at for att inte vacka killen under. HA!
Hoppas att jag inte behover belata mer nu for internet. Springer! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar