söndag 6 mars 2011

Time Flies! But the good news is that you're the pilot!

Ja, sa sant!

Livet har ar inte som i Sverige. Har kanner alla alla. Inga konstigheter att man tackar busschauforen personligen for akturen eller att man borjar smaprata med sopgubben som ska tomma gardagens sopor tidigt pa morgonen. Det ar mer oppet och inget ar sa speciellt pinsamt. Alla gor bort sig och that's it. 

Som den dagen jag fick jobb. For tva veckor sen. Da sporegnade det nar jag skulle hem, men jag hade som tur var ett paraply! Och det gjorde mig inget att det regnade, for jag var superlycklig att jag hade fatt jobb! Sa jag gick dar pa gatukanten nara vagen och njot av att livet faktiskt var underbart! Och da. Japp, en buss och en vattenpol stor som en sjo! Behover jag saga mer? Ne, for jag fick ju bara lilla tsunamin over mig. Och det var ju superpinsamt for alla som sag i bussen och bakom mig. Nej! Faktiskt inte! For folk kom fram och hjalpte mig krama ut kladerna och sedan skrattade vi bara at det. Jag var faktiskt glad att det hande, for det hader bara i filmer! Underbar och busig kansla liksom. Sa nu vet jag varfor alla andra gick sa nara husvaggen den dagen. For att inte bli blota. Men det struntar jag i. Jag ar inte som alla andra. Puss!


"I want you to take over control" med Afrojack kan vara den basta laten just nu! Njut!
http://www.youtube.com/watch?v=-Fe4dk0Jtcw&feature=list_related&playnext=1&list=ML4oVf-d_DwKDKXNL8Llxb2E7XRGYeGpuI

Eller lite na na COME ON! med Rihanna! 

http://www.youtube.com/watch?v=h7yKz7PpzAE

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar