tisdag 22 mars 2011

Party like a rockstar

Det är verkligen här allt händer. Fest överallt! Och det har jag inget emot. Träffade mitt Team Rihanna, vilket är mina norskor: Siri, Henriette och Charlotte! Vi partade loss på SideBar och hade en superbra kväll!

Imorse vaknade jag upp och försökte hålla mig fast i sängen för att inte ramla av. Och då låg jag bara helt stilla. Ja, man kanske tog ett eller möjligen två glas goon (vitt vin) för mycket igår. Men det är bara upp med humöret och ut i solen! Äta lite glass, posta vykort och dra en shoppingrunda med killarna. Jonathan införskaffade sig en kamera idag. Jag vaxade benen för en billig peng och hittade ett par supersnygga skor! Var bara tvungen att köpa dom! Även att jag egentligen inte alls har ett enda gram extra att fylla min väska med. Men det löser sig. Det gör det alltid.

Imorgon flyger vi till Gold Coast igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar