tisdag 1 mars 2011

Entertainment Center Brisbane 25 - 02 - 2011

RIHANNA

Det var det bästa jag sett. Helt magisk öppning med förbandet Far East Movement med låten "Like a G6"! Hela publiken som hade ståplatser förvandlades sedan till ett enormt dansgolv när den varldskanda Dj:en Calvin Harris kom in och remixade dom allra bästa partydängorna! Jag mådde sjukt bra! Och då hade inte huvudpersonen ens börjat framträda. Stämningen var på topp och alla var laddade till max!


Jag hade bara några dagar innan träffat tre superhärliga norska jäntor på hostelet som gjorde att jag bokade den här biljetten. Och tack för det. Vi hade en underbar kväll tillsammans. Dansade, njöt och sjöng oss hesa! Så det ska vara på en konsert. Rihanna blandade sina gamla hits med sina allra senaste låtar, som man bara inte kan låta bli att sjunga med i. Vi stod bara 10 m ifrån scenen och såg allting jättebra! Det var flera gånger man bara stod och ryste i kroppen när hon sjunger sina lugna låtar så himla fint. Especially "Love the way you lie". Då grät jag nästan. Den betyder så mycket för mig. För mycket.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar